Beter, groter en sterker

Versterk de positie van uw kantoor

Voor welke kantoren?

Ik ben een starter

Proficiat! Je bent net gestart als kantoorverantwoordelijke.
Je dient je snel in te werken als ondernemer zodat je klaar bent om het kantoor naar een mooie toekomst te leiden.

Ik ben een groeier

Proficiat! Je bent al enkele jaren actief en jouw kantoor groeit snel.
Door deze groei kruisen nieuwe uitdagingen jouw pad: je organisatie en de klantenrelaties komen onder druk. Je dient het kantoor voor te bereiden op de toekomst. 

Ik wil een nieuw elan

Proficiat! Je hebt een belangrijke beslissing genomen : Je wil nieuwe energie in jouw kantoor steken.
Je ondervindt dat de veranderende omgeving jou aanzet tot actie. Je dient je te onderscheiden en je wil je kantoor klaar maken voor een bloeiende toekomst.

Samen op weg naar het kantoor van de toekomst

Inzetten op

Klantbeleving

De klant staat meer dan ooit centraal. Hij moet het gevoel hebben dat hij geen nummer is. Het gaat voornamelijk over de beleving van uw klant bij de aankoop van producten en diensten in het kantoor.  Centraal bij klantbeleving zijn de contactmomenten die de klant heeft met het kantoor.

Inzetten op

Advies op maat

Om klantbeleving te optimaliseren is het belangrijk eerst de wensen en behoeften van uw klanten in kaart te brengen.  Het is dus belangrijk om de behoeften bij de klanten te gaan inventariseren.  Met deze bredere aanpak kan u makkelijker de klant een advies op maat geven en u onderscheiden van internetverkoop.

Inzetten op

EFFICIENTIE

Het verbeteren van klantbeleving vraagt een efficiëntere werking van het kantoor en de kantoorprocessen.
Het resultaat van inzetten op efficiëntie is meer tijd voor uw klant en een betere klantbeleving. Daardoor realiseer je meer omzet en lagere kosten door een beter georganiseerd klantcontact.

Hoe pakken wij dit aan?


De nulmeting

We brengen het bestaande model van het kantoor in kaart. U krijgt hierdoor een duidelijk inzicht in hoe het kantoor werkt en waar verbeterpunten mogelijk zijn.

ONTWIKKELEN VAN VERBETERTRAJECTEN

Hier worden acties gegenereerd om verbeteringen aan het model aan te brengen. Uit die acties worden concrete trajecten ontwikkeld: doelstellingen, stappenplan, hulpmiddelen, timing, ...

persoonlijke begeleiding

U schakelt onze coaches in voor de individuele begeleiding bij de implementatie van de verbeterpunten in uw kantoor. Dit kan op kantoornniveau of groepsniveau. 

MONITORING

Op regelmatige tijdstippen kan een monitoringsessie worden georganiseerd. We gaan na in welke mate de doelstellingen van het plan van aanpak werden behaald.

Wil je proeven van onze aanpak?

Ontvang de 7 tips

Schrijf u in en ontvang de 7 tips over het kantoor van de toekomst in uw mailbox

Wie helpt u?

Een team van ervaren coaches uit de financiële sector helpt u in alle fases van het traject. Zij staan met hun twee voeten in de praktijk. Uw praktijk. Zij weten wat vandaag leeft en telt en zij kennen uw noden en zetten hierop in.

Image Description

Tom Dero

Coach IT & Communicatie


 
Image Description

Chris Delvaux

Coach Sales & Strategie


 
Image Description

Wouter Danckaert

Coach Business Innovation


 
Image Description

Tom Staelens

Coach digitale communicatie