Ontvang de 7 tips
Schrijf u in en ontvang de 7 tips over het kantoor van de toekomst in uw mailbox
Versterk de positie van uw kantoor
Proficiat! Je bent net gestart als kantoorverantwoordelijke.
Je dient je snel in te werken als ondernemer zodat je klaar bent om het kantoor naar een mooie toekomst te leiden.
Proficiat! Je bent al enkele jaren actief en jouw kantoor groeit snel.
Door deze groei kruisen nieuwe uitdagingen jouw pad: je organisatie en de klantenrelaties komen onder druk. Je dient het kantoor voor te bereiden op de toekomst.
Proficiat! Je hebt een belangrijke beslissing genomen : Je wil nieuwe energie in jouw kantoor steken.
Je ondervindt dat de veranderende omgeving jou aanzet tot actie. Je dient je te onderscheiden en je wil je kantoor klaar maken voor een bloeiende toekomst.
De klant staat meer dan ooit centraal. Hij moet het gevoel hebben dat hij geen nummer is. Het gaat voornamelijk over de beleving van uw klant bij de aankoop van producten en diensten in het kantoor. Centraal bij klantbeleving zijn de contactmomenten die de klant heeft met het kantoor.
Om klantbeleving te optimaliseren is het belangrijk eerst de wensen en behoeften van uw klanten in kaart te brengen. Het is dus belangrijk om de behoeften bij de klanten te gaan inventariseren. Met deze bredere aanpak kan u makkelijker de klant een advies op maat geven en u onderscheiden van internetverkoop.
Het verbeteren van klantbeleving vraagt een efficiëntere werking van het kantoor en de kantoorprocessen.
Het resultaat van inzetten op efficiëntie is meer tijd voor uw klant en een betere klantbeleving. Daardoor realiseer je meer omzet en lagere kosten door een beter georganiseerd klantcontact.
Schrijf u in en ontvang de 7 tips over het kantoor van de toekomst in uw mailbox
Een team van ervaren coaches uit de financiële sector helpt u in alle fases van het traject. Zij staan met hun twee voeten in de praktijk. Uw praktijk. Zij weten wat vandaag leeft en telt en zij kennen uw noden en zetten hierop in.
© 2019 All rights reserved.